Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
11:18 План заходів до Дня соборності України |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ директора Бериславського
закладу повної загальної
середньої освіти №1
____________ № ____
План заходів
до Дня Соборності України
№ з/п
|
Захід
|
Дата проведення
|
Учасники
|
Відповідальні
|
1.
|
Інформаційна лінійка «22 січня-День Соборності України»
|
21.01.2019
|
1-11 класи
|
ЗДВР,педагог-організатор,класні керівники
|
2.
|
Оформлення інформаційних стендів «Нехай же від Дону до сивих Карпат живе нероздільна родина»»
|
Протягом тижня
|
|
Педагог - організатор, шкільний бібліотекар, вчителі історії
|
3.
|
Участь у фотовиставці до Дня Соборності України- «Україна – це ми!»
|
До 22.01.2019
|
1-11 класи
|
Класні керівники
|
4.
|
Виховні години «У боротьбі за незалежність»
|
Протягом тижня
|
1-11 класи
|
Класні керівники
|
5.
|
Виставка літератури «Україна Соборна»
|
Протягом тижня
|
|
Шкільний бібліотекар Пастушенко Н.Г.
|
6.
|
Конкурс малюнків «Єдина, непорушна,славетна Україна»
|
Протягом тижня
|
1-7 класи
|
Вчитель образотворчого мистецтва
Патрахайло О.А.
|
7.
|
Флешмоб «Україна- єдина,Україна-це ми»( На сторінці Facebook та сайті школи)
|
До 01.02.2019
|
1-11 класи
|
Класні керівники
|
8.
|
Віртуальна подорож визначними місцями України «Вона одна єдина-ненька Україна»
|
21.01.2019
|
7-В клас
|
Тіток А.О
Тіток М.І.
|
9.
|
Виставка музейної експозиції «Українці єдиний народ,Україна єдина нація»
|
Протягом тижня
|
5-7 класи
|
Бондаренко Т.С.
|
10.
|
Зустріч з майстринею Берислава Соменко Л.В.
|
21.01.19
|
9-ті класи
|
Корибут С.С.
|
11.
|
Урок мужності «Герої Крут – взірець для нащадків»(Презентація книги випускника школи, сучасного українського режисера Коновалова К.)
|
24.01.19
|
10-11 класи
|
Носач С.В.
|
12.
|
Свято до Дня Соборності «З Україною в серці»
|
22.01.19
|
1-4 класи
|
Патрахайло О.А.
|
13.
|
Захід до Дня Соборності «Ми - Україна єдина»
|
22.01.19
|
9-11 класи
|
Патрахайло О.А.
|
Заступник директора з виховної роботи О. ГАРКУША
|
Переглядів: 242 |
Додав: berzosh001
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|
| | |