П`ятниця, 29.03.2024, 12:23
Вітаю Вас Гість | RSS

Бериславський опорний заклад повної загальної середньої освіти

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Соціальний педагог

 

                                                                                                                     

  Вас вітає

соціальний педагог

Авраменко Каріна Олександрівна

Бериславського опорного закладу

повної загальної середньої освіти

 

Проблема над якою працюю:

«Лідерство учнів в учнівському самоврядуванні»

Життєве кредо:

«Учень не посудина яку необхідно наповнити, а факел, який потрібно запалити»


ПЕРСПЕКТИВНИЙ ПЛАН РОБОТИ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА

 

Що може дати одна людина iншiй, крiм краплi тепла!

I що може бути  бiльше за це тепло?

                                                                       Ремарк

 

"Людина народжена, щоб бути щасливою"

 

Дитинство – найважливіший період у становленні особистості. Саме тоді людина потребує найбільшої уваги та захисту. Від ставлення до дітей, розуміння їхніх проблем, інтересів та потреб, стану охорони дитинства залежить доля кожної людини і розвиток суспільства загалом.
Немає, на жаль, шкільних навчальних закладів, де не навчалися б діти з незахищених категорій. Держава надає таким родинам, де виховуються такі діти, грошову та іншу допомогу. Але цим дітям, родинам, які їх виховують, потрібна ще й педагогічна та соціально-психологічна допомога.

Діти соціально незахищених категорій:

Сирота

Це дитина, у якої:
- батьки померли;
- мати померла, дані про батька у свідоцтві про народження дитини були записані за вказівкою матері

Позбавлені батьківського піклування

Це дитина, яка залишилася без батьківського піклування, тому що:
- батьки були позбавлені батьківських прав;
- дитину відібрали у батьків за рішенням суду;
- батьки визнані судом без вісті відсутніми;
- батьки визнані судом померлими;
- батьки визнані недієздатними;
- батьки знаходяться в місцях позбавлення волі;
- батьки знаходяться під вартою під час слідства;
- батьки знаходяться у розшуку;
- тривала хвороба батьків, яка зашкоджує виконанню батьківських обов’язків;
- батьки невідомі.

Дитина-напівсирота

Дитина, в якої помер один з батьків

Дитина одинокої матері

Дитина, яку виховує тільки мати, тому що:
- дані про батька у свідоцтві про народження дитини були записані за вказівкою матері;
- батько дитини помер (або батько дитини визнаний судом без вісті відсутнім, або батько дитини визнаний судом померлим, або батько дитини визнаний недієздатним, або батько дитини знаходиться у розшуку), до того ж, призначити дитині пенсію через втрату годувальника неможливо, бо він не мав достатнього трудового стажу.
Одинокі матері стоять у обліку в УТСЗН та отримують там на дитину допомогу одинокої матері

З багатодітної родини

Дитина мешкає в родині, де виховується три та більше дітей (зокрема, які знаходяться під опікою або піклуванням)

Дитина, яка постраждала внаслідок аварії на ЧАЕС

Це дитина, у якої: батько або один з батьків мають статус постраждалого внаслідок аварії на ЧАЕС, що підтверджено посвідченням.

Дитина з вадами

Статус дитини з вадами надає медичний заклад (є посвідчення)

З малозабезпеченої

родини

Малозабезпечена родина – це родина, яка стоїть на обліку в УТСЗН та отримує там допомогу

 

Соціальний педагог:

здійснює соціально-педагогічний супровід дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з особливими освітніми потребами, дітей з багатодітних та малозабезпечених сімей з метою попередження безпритульності, бездоглядності та випадків усіх форм домашнього насильства над дітьми;
- приймає участь в організації безкоштовного харчування учнів з малозабезпечених родин та учнів інших пільгових категорій;
- бере участь у виховній роботі з питань профілактики появи негативних форм поведінки у неповнолітніх (паління, алкоголізму, наркоманії; дитячої злочинності тощо), пропаганди здорового способу життя, статевого виховання молоді;
- допомагає виявленню творчих нахилів, розкриттю здібностей дітей та підлітків, сприяє участі учнів у суспільно-корисній, волонтерській діяльності;
- проводить просвітницьку роботу з батьками або особами, що їх замінюють (індивідуальні бесіди, виступи на батьківських зборах); 
- є посередником між школою, сім'єю, державними установами по захисту прав дітей та громадськістю; бере участь в організації їх взаємодії з метою створення умов для нормального розвитку дітей і підлітків.


Для батьків:

Соціальний педагог – це педагогічний працівник, основна мета роботи якого полягає у забезпеченні соціально-правового захисту учнів школи та попередженнї впливу негативних соціальних чинників на формування та розвиток особистості дитини. У школі він є громадським інспектором з охорони дитинства.

Для учнів:

У яких випадках звертатися до соціального педагога?

  • якщо у твоїй родині є проблеми, які Тебе постійно турбують, заважають нормально вчитися та відчувати себе щасливим;
  • якщо хтось примушує Тебе до вчинків, що суперечать нормам моралі, пригнічують Твою гідність, а Ти не знаєш як себе поводити у такій ситуації;
  • якщо Ти відчуваєш, що Тобі потрібна допомога лікаря або юриста, проте не наважуєшся звертатися до батьків;
  • і просто коли Тобі здається, що всі інші відвернулися від Тебе і ніхто тебе вже не зрозуміє...

Поради батькам!!!

  1. Не перекладайте відповідальність за виховання дитини на державу, школу чи комп’ютер!
  2. Формуйте загальну культуру, яка б відповідала загальнолюдським цінностям, стандартам толерантної поведінки. Подавайте власний приклад (батьки і вихователі) толерантної поведінки, оскільки найбільш схильними до проявів насилля є люди, які в дитинстві зазнали жорстокість та інші види дискримінації.
  3. Створюйте умови для соціалізації дитини в реальному житті, через гуртки, заняття спортом, участі в громадських організаціях, руху волонтерів. Спільна позитивна діяльність, співтворчість найбільш ефективно впливає на соціалізацію.
  4. Вчіться разом з дитиною користуватися новими медіа. Вини є цінним джерелом інформації. Головне дати зрозуміти, що нові медіа – засіб отримання інформації і професійного росту, розширення можливостей конструктивної реалізації, а не самоціль. Інтернет – не ціль, а метод досягнення певних поставлених, сформульованих цілей та завдань.
  5. Перш, ніж входити в мережу потрібно сформулювати для себе мету і триматися в рамках завдань. Оскільки дітям важко утримувати увагу, то потрібно допомогти виробити певні навики, певний час разом користуватися НМ, показуючи, що «Я довіряю тобі». Обговорювати не тільки позитивну інформацію, а й негативну, не боятися відвертих розмов, визнавати більші можливості оволодіння НМ молодими людьми, вчитися у них.
  6. Навчити дитину організовувати дозвілля. Людина часто йде в соціальну мережу, або користується новими медіа тому що нічим зайнятися. Якщо батьки проводять дозвілля лише пасивно переглядаючи ТВ, то важко очікувати від дитини іншого. Гра в ігри, безцільне блукання по мережі часто створює лише ілюзію активного життя.
  7. Пояснюйте, що надмірне захоплення новими медіа зменшує час на спілкування в реальному житті. Нові медіа вимагають додаткового часу, що зменшує можливості соціальних контактів в реальному житті, впливає на стан здоров’я (відсутність свіжого повітря, зменшення часу на сон, порушення режиму дня).
  8. Якщо дитина в житті не може знайти друзів, то в соціальній мережі легше може знайти друзів або знайомих по інтересам. Одночасно батьки мають спостерігати чи не зменшується кількість контактів дитини в реальному житті, чи не пропускає школу, чи є обов’язки по дому, інша соціально-активна діяльність в реальному житті.
  9. Слідкуйте, щоб захоплення новими медіа не пе5ретворилося в залежність, коли людина втрачає владу над собою (т.зв. нехімічні залежності).
  10. Зацікавте дитину в можливостях творення власних ідей через нові медіа. Показуйте дітям цікаві інтерактивні можливості нових медіа у відповідності до інтересів дитини (а не батьків), щоб дитина була не тільки споживачем медіа продукції, а й її творцем. Навчіть дитину відсіювати інформаційне сміття.

Поради батькам першокласників!

  • Для відновлення сил спати дитина повинна не менше 10-11 годин на добу, а її руховий режим має складати 12—14 годин на тиждень;
  • Прогулянки на свіжому повітрі — найкращі ліки від перевтоми. Денна норма прогулянки першокласника — 3 години. Перед телеекраном або комп’ютером дитина не повинна проводити більше 15 хвилин;
  • Після школи необхідно 2-3 години відпочинку. Найпродуктивніший час для виконання завдань  з 15 до 16 години. Дитина повинна обов’язково мати своє робоче  місце для  уроків. Після 20 хвилинних занять, необхідні 10-15 хвилин перепочинку.
  • Під час приготування уроків не варто сидіти над дитиною, давайте їй можливість працювати самостійно;
  • Не можна критикувати дитину за неуспішність, порівнюючи її з іншими однолітками;
  • Показуйте особистий приклад поведінки, не допускайте розбіжності між слова й діями: “Роби, як я””, а не “Роби, як я кажу ”. Доведено, що дитина сприймає поведінку педагога (батьків) як зразок для наслідування;
  • Важливо ставити перед дитиною конкретні вимоги і давати чіткі пояснення, чому в тій або іншій ситуації слід діяти так, а не інакше. Але не ставте перед своєю дитиною завищені вимоги. Не робіть їх суворішим, ніж вимоги вчителя;
  • Виявляйте інтерес до шкільних справ та успіхів дитини. Говоріть, якомога краще про школу, вчителів  та предмети. Вашій дитині досить того, що вона бореться зі своїми власними упередженими думками;
  • Пам’ятайте, що кожна людина має право на помилку.
  • Коли дитина порушує правила поведінки, запитайте в першу чергу себе, що дитині потрібно, чого їй не вистачає, а що навпаки в надлишку? А якщо ви все ж таки вирішили покарати вашу дитину, дайте собі відповідь на запитання: “Для чого?”. Тобто що ви хочете отримати від  цього покарання?
  • Більше спілкуйтесь з дитиною, цікавтесь її справами, допомагайте у вирішені складних ситуацій. Пам’ятайте, якщо дитина відчуває вашу любов, увагу, зацікавленість її справами, підтримку, співпереживання, ваше бажання допомагати, вона завжди буде з вами щирою, відвертою, врівноваженою та доброзичливою.

 «Важкі діти – ті, в яких немає душевного контакту з дорослими»

(С. Соловейчик)

 


Права та обов’язки особистості

Права

Обов'язки

Усі діти мають право на любов і турботу

Поважати і любити своє оточення. Ставитися до них так, як би ми хотіли, щоб ставилися до нас

Усі діти рівні у своїх правах

Поважати близьких та друзів. Не принижувати гідності кожної людини. Поводитися так, щоб своєю поведінкою не порушувати прав іншої людини

Особлива турбота — дітям-інвалідам

Бути толерантним до таких людей. Поважати і допомагати їм

Усі діти мають право на повноцінне харчування

Дотримуватись режиму харчування. Вживати продукти до кінця терміну придатності. Поважати працю кухарів

Усі діти мають право на відпочинок і дозвілля

Дотримуватись правил моральної етики; організовувати дозвілля так, щоб воно було корисним і не заважало іншим

Усі діти мають право на освіту

Сумлінно навчатись; активно працювати на уроках, готуватися самотужки; старанно виконувати домашні завдання

Особлива турбота — дітям, які перебувають у конфлікті із законом

Дотримуватись певних норм поведінки, прийнятих у суспільстві. Намагатися не створювати ситуацій, що призводять до порушення закону

Діти мають право вільно висловлювати свої погляди

Поважати своє оточення. Давати нагоду кожному висловлювати власні думки. Не нав'язувати своїх поглядів іншим, якщо вони з ними не згодні

Усі діти мають право на медичну допомогу

Цінувати і дбати про своє здоров'я. Виконувати приписи лікарів

Усі діти мають право на вільне спілкування

Поважати співрозмовників. Коректно і тактовно висловлювати свої думки. Дотримуватись правил мовного етикету

Особлива турбота — дітям без сімей

3 повагою ставитися до людей, які дбають про нас

Жодну дитину не можна примусово залучати до праці

Виконувати роботу, яка не завдає шкоди здоров'ю. Обслуговувати себе самотужки

Усі діти мають право на інформацію

Самостійно знаходити інформацію в різноманітних джерелах

Жодну дитину не можна ображати або принижувати

Не ображати і не принижувати інших

Усі діти мають право на життя

Дотримуватись норм і правил поведінки, прийнятих у суспільстві. Не створювати ситуацій, що можуть спричинити нещасні випадки

 

 

 

Вхід на сайт
Годинник
Пошук
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
ЗНО
описание к изображению
описание к изображению
Copyright MyCorp © 2024