Меню сайту
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Академічна доброчесністьЗатверджено педагогічною радою протокол №10 07.03.2018 року Положення про академічну доброчесність педагогічних працівників та здобувачів освіти Бериславської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1
- демократизму; - законності; - соціальної справедливості; - пріоритету прав і свобод людини і громадянина; - рівноправності; - гарантуванні прав і свобод; - прозорості; - професіоналізму та компетентності; - партнерства і взаємодопомоги; - поваги та взаємної довіри; - відкритості; - відповідальності за порушення академічної доброчесності.
- шанобливе ставлення до символіки закладу: гімну, прапора, емблеми; - дотримання Правил внутрішнього трудового розпорядку; - культура зовнішнього вигляду співробітників та учасників освітнього процесу;
- навмисне перешкоджання навчальній та трудовій діяльності членів спільноти; - участь у будь-якій діяльності, що пов’язана з обманом, нечесністю; підробка та використання офіційних документів; - перевищення повноважень, що передбачені посадовими інструкціями; - ведення в закладі політичної, релігійної та іншої пропаганди; - використання мобільних телефонів під час навчальних занять, нарад або офіційних заходів; - вживання алкогольних напоїв, наркотичних речовин, паління у закладі, поява у стані алкогольного, наркотичного та токсичного сп’яніння; - пронесення до закладу зброї, використання газових балончиків та інших речей, що можуть зашкодити здоров’ю так життю людини.
- дотримання Конвенції ООН «Про права дитини», Конституції, законів України; - утвердження позитивного іміджу освітнього закладу, примноження його традицій; - дотримання етичних норм спілкування на засадах партнерства, взаємоповаги, толерантності стосунків; - запобігання корупції, хабарництву; - збереження, поліпшення та раціональне використання навчально-матеріальної бази закладу; - посилання на джерела інформації у разі використання ідей, розробок, тверджень, відомостей; - дотримання норм про авторські права; - надання правдивої інформації про методики і результати власної навчальної (творчої, наукової) діяльності; - контроль за дотриманням академічної доброчесності здобувачами освіти; - об’єктивне й неупереджене оцінювання результатів навчання; - надання якісних освітніх послуг з використанням у практичній професійній діяльності інноваційних здобутків у галузі освіти; - дотримання правил внутрішнього розпорядку, трудової дисципліни, корпоративної етики.
- самостійне виконання навчальних завдань, завдань поточного та підсумкового контролю результатів навчання без використання зовнішніх джерел інформації, крім дозволених (для осіб з особливими освітніми потребами ця вимога застосовується з урахуванням їхніх потреб і можливостей); - посилання на джерела інформації у разі використання ідей, розробок, тверджень, відомостей; - дотримання норм законодавства про авторське право; - особисту присутність на всіх уроках, окрім випадків, викликаних поважними причинами; - користування інфраструктурою освітнього закладу відповідально, економно та за призначенням; - сприяння збереженню та примноженню традицій закладу, підвищення його престижу власними досягненнями у навчанні, спорті, творчості.
- академічний плагіат – оприлюднення (частково або повністю) результатів, отриманих іншими особами, як результатів власних досліджень (творчості) та/або відтворення опублікованих текстів (оприлюднених творів мистецтва) інших авторів без зазначення авторства; - фабрикація – вигадування даних чи фактів, що використовуються в освітньому процесі; - фальсифікація – свідома зміна чи модифікація вже наявних даних, що стосуються освітнього процесу; - списування – виконання письмових робіт із залученням зовнішніх джерел інформації, крім дозволених для використання, зокрема під час оцінювання результатів навчання; - обман – надання завідомо неправдивої інформації щодо власної освітньої (творчої) діяльності та організації освітнього процесу. Формами обману є, зокрема академічний плагіат, самоплагіат, фабрикація, фальсифікація та списування; - хабарництво – надання (отримання) учасником освітнього процесу чи пропозиція щодо надання (отримання) коштів, майна, послуг чи будь – яких інших благ матеріального або нематеріального характеру з метою отримання неправомірної переваги в освітньому процесі; - необ’єктивне оцінювання – свідоме завищення або заниження оцінки результатів навчання здобувачів освіти.
- при необ’єктивному оцінюванні результатів навчання здобувачів освіти педагогічному працівнику рекомендується опрацювати критерії оцінювання знань. Факти систематичних порушень враховуються при встановленні кваліфікаційної категорії, присвоєнні педагогічного звання; - спотворене представлення у методичних розробках, публікаціях чужих ідей, використання Інтернету без посилань, фальсифікація наукових досліджень, неправдива інформація про власну освітню діяльність є підставою для відмови в присвоєнні або позбавленні раніше присвоєного педагогічного звання, кваліфікаційної категорії; - надання освітніх послуг за певну незаконну винагороду матеріального чи нематеріального характеру залежно від розміру, об’єму є підставою для притягнення педагогічного працівника до відповідальності судом першої інстанції.
- повторне проходження оцінювання(контрольна робота, іспит, залік тощо); - при моніторингу якості знань не зараховуються результати, при участі у І етапі (шкільному) Всеукраїнських учнівських олімпіадах, конкурсах – робота учасника анулюється, не оцінюється. У разі повторних випадків списування учень не допускається до участі в інших олімпіадах, конкурсах.
- забезпечує шляхом практикумів, консультацій та інших індивідуальних та колективних форм навчання з педагогічними працівниками створення, оформлення ними методичних розробок (робіт) для публікацій, на конкурси різного рівня з метою попередження порушень академічної доброчесності; - забезпечує рецензування робіт на конкурси, на присвоєння педагогічного звання та рекомендує вчителям сервіси безкоштовної перевірки робіт на антиплагіат.
Склад комісії затверджується рішенням педагогічної ради. Термін повноважень Комісії – 1 рік.
Використані джерела: 1. Хартія основних прав Європейського Союзу[Електронний ресурс]: Міжнародний документ від 07.12.2000. – Електронні текстові дані. – Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/994_524 2. Цивільний кодекс України [Електронний ресурс]: Кодекс від 16.01.2003 № 435-IV з наступними змінами та доповненнями. – Режим доступу: http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/435-15 3. Закон України «Про авторське право та суміжні права» [Електронний ресурс]: Закон України від 23.12.1993 № 3792-XII з наступними змінами та доповненнями. – Режим доступу: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/3792-12 4. Кодекс честі Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://kpi.ua/code 5. Закон України «Про освіту» від 05.09.2017 № 2145-VIII. (Набрання чинності 28.09.2017)Режим доступу: https://www.pedrada.com.ua/.../1484-znayomtesya-zakon-u... 6. Положення про академічну доброчесність комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 11 Вінницької міської ради» [Електронний ресурс]: Режим доступу: https://sch11.edu.vn.ua/zy/html. |
Годинник
Пошук
Календар
Архів записів
Друзі сайту
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||