Неділя, 28.02.2021, 11:52
Вітаю Вас Гість | RSS

Бериславський опорний заклад повної загальної середньої освіти

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів


АНАЛІЗ РОБОТИ МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ СПОРТИВНО-ОЗДОРОВЧОГО ЗА 2017-2018 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
12.11.2018, 12:10

ПЛАН РОБОТИ

МЕТОДИЧНОГО ОБЄДНАННЯ

СПОРТИВНО-ОЗДОРОВЧОГО ЦИКЛУ

БЕРИСЛАВСЬКОЇ ЗОШ І-ІІІ СТУПЕНІВ №1

2018-2019 навчальний рік

АНАЛІЗ РОБОТИ МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ СПОРТИВНО-ОЗДОРОВЧОГО ЗА 2017-2018 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

  • методичного об'єднання:
    1. Авраменко О. В. –голова МО, спеціаліст ІІ категорії, вчитель фізичної культури.
    2. Авраменко Є. В. - спеціаліст ІІ категорії, вчитель фізичної культури.
    3. Малий Б.І. - спеціаліст ІІ категорії, вчитель фізичної культури.

4. Носач С.В. – спеціаліст вищої категорії, вчитель ЗВ.

Робота методичного об 'єднання була спрямована на реалізацію науково - методичної проблеми: "Розвиток професійної компетентності вчителя, шляхом використання інноваційних технологій".
Відзначено такі цілі і завдання вивчення проблеми:
- створення освітнього середовища для розвитку індивідуального потенціалу особистості;
- володіння учнями первинними знаннями, уміннями і навичками щодо самостійних занять фізичною культурою;
- виховання фізично розвиненої особистості, переконаної в необхідності ведення здорового способу життя, стежити за своїм здоров’ям і підтримувати в належному вигляді засоби фізичної культури.

  • ході вивчення науково - методичної проблеми були реалізовані наступні етапи:
    1. ивчення вчителями поняття "особистісно-орієнтовне навчання та виховання" та шляхи впровадження процесу спільного конструювання програмної діяльності учня і вчителя.
    2. Спрямування вчителів на розвиток творчих здібностей учнів шляхом акцентування на особистісно-орієнтовні технології навчання та виховання.
    3. икористання вчителями різноманітних форм та методів організації навчальної діяльності, створення атмосфери зацікавленості кожного учня в роботі класу.
    4. изначення актуальності, новизни та практичної значимості теми МО, відповідно до нової методичної проблеми школи.
    5. Формування національної свідомості та патріотизму учнів шляхом дослідження народних традицій на уроках.
    6. Реалізація особистісно-орієнтованого підходу у навчанні фізичної культури.
    Протягом 2017-2018 н. р. були проведені заплановані засідання методичного об'єднання вчителів, на яких обговорювалися як організаційні питання: підготовка і проведення предметних тижнів, днів здоров’я, дня туризму так і науково - методичні питання:
    - роль учителя фізичної культури в становленні успішної особистості;
    - розвиток творчих здібностей учнів шляхом акцентування на особистісно орієнтовні технології навчання та виховання;
    - різноманітність форм та методів організації навчальної діяльності, створення атмосфери зацікавленості кожного учня в роботі класу;
    Були проведені такі практичні роботи:
    - перегляд та обговорення уроків фізичної культури вчителів України;
    Представлена презентація досвіду роботи вчителя фізичної культури Авраменко . О.: «Формування професійної мобільності вчителя та учня шляхом використання пошукового, краєзнавчого та місцевого матеріалу в контексті Європейського

освітнього простору». .Використовувалися такі організаційні методи роботи: лекція, доповідь, презентація досвіду роботи, обговорення

  • Результатом навчальної діяльності на рівні школи та міста стали проведені заходи:
    Спортивно-масова робота
    1 Тиждень фізичної культури та спорту. Олімпійський тиждень. 05 -12.09.2016 р.
  1. Першість школи з футболу: Молодша група 3-5 кл. Старша група 6-7 кл. Вересень-жовтень. 2016 р.
    3. 1- й тур фізкультурно-патріотичного фестивалю "Козацький гарт". Жовтень 2016 р. 5-7 кл.
    4. Першість школи з волейболу. 9-11 кл. Грудень 2016р.
    5. Шкільні змагання "Старти надій". 5-7 кл. Жовтень 2016р.
    6. Шкільні змагання з туризму. 5-7 кл. Вересень 2016 р.
    7. 1-й етап військово-патріотичної гри "Сокіл" (Джура) 8-10 класи. Жовтень -2015 р.
    8. Шкільний конкурс "Веселі старти" 2-4 класи. Вересень 2016 р.

9. Змагання з настільного тенісу 8-10 кл. Лютий 2018

10. Змагання з шашок та шахів 5-11 кл. Березень 2018р.

11. Змагання з легкої атлетики 5-11 кл.Квітень 2018р

Міські змагання.
1.Участь у змаганнях "Шкіряний м'яч" – 3 місце
2.Участь у змаганнях «Козацький гарт» – 2 місце.
3.Участь у міських змаганнях з баскетболу (зона) – 2 місце (юнаки), 1 місце (дівчата).

4.Участь у міських змаганнях "Старти надій" (5-7 кл.) -1 місце.
5.Участь у міських змаганнях ДПЮ – 1 місце.

6. Участь у змаганнях Олімпійське лелеченя» - 1 місце .

7. Участь у змаганнях «Задоринка» для учнів початкової школи: 1 класи – 1 місце

2 класи – 2 місце

3 класи - 2 місце

4 класи – 1 місц
Обласні змагання:

  1. Призери обласного етапу змагань «Старти Надій» ІІІ місце Травень 2018 р.
  2. Участь в обласному етапі з баскетболу (дівчата) 2018 р.
  3. Призери обласного етапу змагань «Олімпійське лелеченя» ІІІ місце Травень 2018р.

Відповідно плану роботи закладу та з метою формування всебічно розвиненої особистості, сприяння соціальному становленню та розвитку молоді, виховання у неї поваги до національних історичних, моральних і культурних цінностей, підвищення ролі предметів естетичного-оздоровчого циклу, залучення дітей та молоді до занять фізичною культурою і спортом з 05 по 12 вересня 2016 року в закладі був проведений Тиждень фізичної культури. Згідно плану проведення відбулися такі заходи:
- Тематична лінійка до відкриття тематичного тижня;
- Конкурс малюнків;
- Змагання з легкоатлетичного бігу;
- Виховні години та тематичні уроки на тему : «Спорт – це сила! Спорт – це рух! Спорт – це наш найкращий друг!»;
- Спільна спортивної літератури;
- Перегляд презентацій "Олімпіада 2016";
- Змагання «Веселі старти» для учнів початкової школи.".

Основна мета проведення тижня - розвивати знання та уявлення учнів про види та напрямки спортивної діяльності; розвивати та вдосконалювати навики самостійно займатись фізичною культурою.
В ході проведення запланованих заходів спостерігалася зацікавленість учнів щодо активної участі в них.

  • річного плану в школі 27 вересня 2016 року з метою розвитку в учнів інтересу до туризму, формування розвитку пізнавального інтересу, засвоєння продуктивних знань, умінь і навичок, використання на практиці здобутих компетенцій та формування й розвиток творчих здібностей відбувся День туризму, який провели вчителі фізичної культури . Протягом тижня учні брали участь у різноманітних заходах.
    1. Оформлено інформаційний стенд.
    2. Уроків фізичної культури з елементами туризму.
    3. Проведено вікторину "Туристичну" у 5-7-му класі, під час якого учні проявили знання та навички з туризму, а також кмітливість, спритність та творчу уяву.
    4. Проведено Туристичний квест серед 9 - 11 класів.

5. Проведено спортивно-розважальні змагання «Юні туристята» для учнів початкової школи.

Підводячи підсумки семестру вчителями МО були представлені результати моніторингового дослідження рівнів навчання учнів. Якісний показник знань яких склав 93 %.

Продовж року вчителя методичного об’єднання відвідували міські семінари – практикуми на базі шкіл міста, підвищували свою професійну майстерність та переймали передовий педагогічний досвід вчителів міста.

Методичну роботу, заплановану на 2017 - 2018 н. р., вважати виконаною.

ІІІ. ЗАВДАННЯ ШКІЛЬНОГО МО ВЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ І ЗАХИСТУ ВІТЧИЗНИ НА 2017-2018 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

Виходячи з аналізу навчально-виховного процесу за навчальний рік, методичне об’єднання у наступному 2018-2019 навчальному році буде продовжувати впроваджувати напрямки роботи:

  1. Гуманізація, демократизація, методологічна переорієнтація навчання на розвиток особистості, забезпечення умов для реалізації індивідуальних здібностей та обдарованості учнів.
  2. Розробка найефективнішої організації роботи з обдарованими та здібними учнями.
  3. Формування духовно цілісних орієнтирів школярів на основі співпраці вчителя та учнів в умовах особистісно-орієнтованого навчання.
  4. Оволодіння навичками самоаналізу, інноваційними технологіями, найдосконалішими формами, методами та прийомами роботи з учнями на уроках фізичної культури.
  5. Вивчення та впровадження кращого педагогічного досвіду роботи вчителів району для підвищення ефективності та якості навчання на уроках та в позакласній роботі.

6. Формування спортивних якостей і здібностей особистості засобами індивідуальних підходів.

7. Формування в учнів свідомого ставлення до навчання, навиків самоосвіти, саморозвитку, самовдосконалення, свідомого вибору здорового способу життя.

8. Формування національно-свідомої, патріотично налаштованої особистості.

9. Сприяння інтелектуальному та фізичному розвитку учнів на уроках фізичної

культури.

При оцінюванні навчальних досягнень учнів:

  • здійснювати індивідуальний підхід, створювати для учня такі умови, які відповідають особливостям його розвитку, рівню фізичного підготовленості, стану здоров’я;
  • конкретизувати завдання, визначеного змістом даного уроку, за яке учня буде оцінено;
  • застосовувати гласність оцінки (своєчасно інформувати учня про оцінку з коротким аналізом виконання учнем рухової дії);
  • врахувати: особисті досягнення учнів протягом навчального року; ступінь активності учнів на уроках; залучення учнів до занять фізичною культурою в позаурочний час; участь у спортивних змаганнях усіх рівнів

Протягом навчального року

  • Всім педагогам брати активну участь у міських та шкільних семінарах-практикумах, підготувати матеріали для виставок.
  • Постійно знайомитися з новинами педагогічної літератури, опрацьовувати педагогічну пресу.
  • Кожному вчителю працювати над створенням своєї системи роботи, впроваджуючи ті види діяльності, завдяки яким дитина ефективно розвиватиме той тип компетентності, що їй притаманний від природи.
  • Підготовка та участь у всіх конкурсах, олімпіадах, змаганнях, спартакіадах запропонованих міським відділом освіти.

Аналіз роботи педагогів, членів методичного об’єднання, дає підставу зробити висновок, що завдання, які випливають із науково-методичної проблеми об’єднання, в основному виконано.

Однак поряд з позитивними результатами в роботі методичного об’єднання є і недоліки: недостатній рівень підготовки учнів до різного рівня спортивних змагань, до участі у конкурсах. Недостатня увага приділяється обдарованим школярам. Ініціатива і творчість у проведенні масових спортивних змагань і конкурсів з боку вчителів недостатня, несвоєчасне планування роботи і висвітлення результатів проведених заходів.

ОСВІТНІЙ РІВЕНЬ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ

 

№ п/п

Прізвище, ім’я,

по батькові

Предмет, що викладає

Навчальний заклад, який закінчили

Стаж

Курси

Атестація

Катего

рія

1.

Авраменко Ольга Вікторівна

Фізична

культура

Запорізький класичний приватний університет

6

-

2017

ІІ

2.

Авраменко Євгеній Володимирович

 

 

 

Фізична

культура

Запорізький класичний приватний університет

7

-

2016

ІІ

3.

Малий Богдан Іванович

 

 

Фізична

культура

Мелітопольський Державний педагогічний університет

 

14

2018

2014

ІІ

4.

Носач Сергій Володимирович

Захист Вітчизни

Миколаївський Державний педагогічний інститут

28

2018

2017

Вища

 

 

 

 

Категорія: Спортивно-оздоровчого циклу | Додав: berzosh001
Переглядів: 142 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Годинник
Пошук
ЗНО
описание к изображению
описание к изображению
Copyright MyCorp © 2021