П`ятниця, 19.04.2024, 00:58
Вітаю Вас Гість | RSS

Бериславський опорний заклад повної загальної середньої освіти

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів


Стаття вчителя математики Тіток А. О.
29.11.2018, 00:47
Роль і місце практичних робіт на уроках математики
у 5-6 класах в системі синергетичного мислення
 
Мало мати хороший розум,
головне добре його застосовувати. Декарт
Однією з проблем сучасної методики викладання математики є реалізація зв'язку навчання з життям. Всім відомо, що знати і вміти не одне і те ж. Сам процес навчання, його процедура, спосіб взаємодії вчителя і учня з точки зору синергетики постає не як механічна передача знань від однієї до іншої людини, а створення умов, за яких стають можливими процеси народження знань самим учнем, його активна і продуктивна творчість. Дана ситуація – це ситуація відкритого діалогу, прямого і зворотнього зв’язку, солідарної взаємодопомоги. Завдяки сумісній активності в такому контексті учитель і учень починають функціонувати в одному темпі. Для сучасної інноваційної освіти важливим є навчання, яке пробуджує. Проблема полягає в тому, як управляти, не управляючи, як малим резонансним впливом підштовхнути учня до саморозвитку, тобто до самоосвіти. В результаті синергетично осмисленого процесу освіти глибоко перебудовується особистість того, хто навчається. Навчання протікає як специфічна видозміна вже існуючих способів поведінки в напрямку того завдання, яке потрібно вирішувати. Завдання – це підготовка особистості учня до соціально-економічного життя, котра є складною синергетичною системою.
Категорія: Публіквції | Додав: berzosh001
Переглядів: 214 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Годинник
Пошук
ЗНО
описание к изображению
описание к изображению
Copyright MyCorp © 2024